Kde vzít energii na letní sporty?

Kde vzít energii na letní sporty?

Plavková sezóna je už za rohem, a přestože se většina z nás v rámci letošního léta chystá vyměnit moře a pláže spíše za bazény a české rybníky, to neznamená, že vás nečeká velká spousta krásných slunečných dnů plných koupání. Věříme, že se již svědomitě připravujete na léto tak, aby vás představa promenády v plavkách po pláži nebo hrázi rybníka nestresovala, a že se udržujete v kondici.

procházka po pláži

Pokud však patříte k těm, kteří se teprve teď odhodlávají a objevují svou motivaci k pravidelnému cvičení, i pro vás tu máme pár praktických rad a nápadů, které pozvednou váš životní styl na zcela novou úroveň.

V první řadě je určitě nezbytné věnovat se právě již zmíněné motivaci. Cvičit byste měli především kvůli sobě, ne kvůli okolí. Vy potřebujete být sami se sebou a svými proporcemi nanejvýš spokojeni. Vy si potřebujete každý den užívat pohled na sebe a své tělo do zrcadla, a s hrdostí kráčet v letních šatech nebo plavkách venku. Už se nebudete schovávat za vytahané svetry a nebudete si odmítat i v těch největších parnech sundat svršky u bazénu.

žena v klobouku

Máte-li motivaci a víte, čeho chcete dosáhnout, je potřeba si najít vhodné prostředky – jinak řečeno aktivity, které vám pomohou na cestě k vysněné postavě. Těmito aktivitami mohou být, zejména v jarních a letních měsících, například plavání, běhání, squash nebo tenis, případně míčové hry jako je třeba volejbal. Všechno, co vám poslouží jako skvělé kardio. Pokud máte rádi při sportu i trochu zábavy a poznání, dejte se na cyklistiku nebo oprašte kolečkové brusle.

To nejdůležitější na konec – jak umocnit výsledky, které vám přinese vytrvalé cvičení a sportovní aktivity? Všichni se chceme vyvarovat různým chemickým doplňkům stravy a už vůbec nechceme užívat žádné steroidy nebo spalovače tuku – pro naše zdraví mohou být velice rizikové a nepřinášejí dlouhodobý užitek. Pokud však máte rádi po cvičení dávku něčeho opravdu vydatného, nebo potřebujete před tréninkem nakopnout, dejte si raději něco přirozeně sladkého. Energii vám dodá třeba banán, oříšky, jogurt s vlákninou nebo sušené datle https://www.nakliceno.cz/susene-datle/.