S kým letět a kdy raději nenastoupit

S kým letět a kdy raději nenastoupit

Letní dovolené už jsou za námi, proč ale nezačít pomalu myslet na příští rok? Podíváme se na aerolinky, kterým je lepší se vyhnout i ty, které žádný letecký nadšenec nesmí opomenout vyzkoušet.
V rámci Evropské unie nad námi drží ochranou ruku Evropská komise, která zakazuje nevyhovující aerolinky. Existuje oficiální seznam společností, které si do EU nesmí zaletět.
muž na letišti 

·       Nejhorší aerolinky ve světe:

Nejhůře hodnocené severokorejské Air Koryo je jedinou leteckou společností, která Vás hodí do KLDR.  Otázkou je, jak moc bude let příjemný. V negativních hodnoceních se mluví o špatném jídle i o nevkusné propagaci země na palubě letadla.
Surinamské Blue Wing Airlines jsou jedny z těch, které v EU nad hlavou nezahlédnete. Umístily se na druhém místě nejhůře hodnocených aerolinek světa.
Nepal Airlines, Yeti Airlines aTara Air jsou z Nepálu a stejně jako Trigana Air z Indonésie dosáhly na nejnižší hodnocení jedné hvězdy v posouzení bezpečnosti.
slunce nad letadlem 

·       Nejlepší aerolinky ve světě

Na prvním místě se pyšní Singapore Airlines, které nabízí své služby od roku 1947.
Druhé místo zabraly Qatar Airways operující po světě kolem 200 letadel.
Bronz získaly japonské All Nippon Airways.
Emirates na 4. místě. Do této společnosti přijde každý rok asi 200 000 životopisů se zájmem pracovat jako letuška.
Následují tchajwanské EVA Air, jejichž jméno se správně vyslovuje jako tři separé písmena E-V-A.
6.pozici ovládly Cathay Pacific Airways, kterým v roce 2014 patřilo první místo.
Na sedmém místě je německá Lufthansa, jediný zástupce Evropy v první desítce.
Další jsou čínské Hainan Airlines létající Praha-Peking třikrát týdně.
Deváté místo má Garuda Indonesia, která je první indonéskou aerolinkou, která se připojila ke Sky Teamu.
Top deset uzavírají Thai Airways, které byly jedním ze zakladatelů Star Alliance
 
V první desítce nenajdeme největší aerolinky na světě American Airlines, které vlastní skoro tisíc letadel.

S kým letět a kdy raději nenastoupit
Ohodnoťte příspěvek